Løst
Løst

Problemet er bekræftet løst i dag kl 08:45. Driften er igen normal. Vi beklager ulejligheden og takker for tålmodigheden.

Avatar for
Identificerede

I løbet af i aften vil de enkelte kunder som specifikt er berørt af fejlen blive omlagt til ny servicenode, hvorefter det forventes at problemet er løst. Under arbejdets udførsel vil de berørte kunder opleve op til 2 minutters planlagt afbrydelse af telefonsystemet. Opleves der fortsat problemer herefter skal man genstarte softphones og telefoner.

Avatar for
Identificerede

Fejlretning pågår fortsat med højeste prioritet. Tidshorisont for løsning er desværre endnu ikke kendt. Vi opdaterer her så snart der er nyt i sagen.

Avatar for
Identificerede

Der arbejdes på fejlretning med højeste prioritet. Kunder på Connect 3 platformen kan opleve driftforstyrrelser på telefoni og webgrænseflader. Tidshorisont for løsning er desværre endnu ikke kendt. Vi opdaterer her så snart der er nyt i sagen.

Avatar for
Undersøgelse

Der kan i øjeblikket opleves driftforstyrrelser på Connect 3.0 telefoni- og webgrænseflader.. Fejlsøgning er påbegyndt. Vi opdaterer her så snart der er nyt i sagen.

Avatar for
Begyndte kl:

Berørte komponenter
  • Telefoni
    • Connect 3.0
      • ConnectMe