Løst
Løst

Fejlen er nu rettet. Hvis du mod forventning stadig oplever problemer bedes du kontakte os.

Avatar for Michael Mogensen
Michael Mogensen
Identificerede

Fejlen er lokaliseret i TDC netværk og de fejlsøger på højeste niveau. Ny statusopdatering følger i morgen tidlig

Avatar for Michael Mogensen
Michael Mogensen
Identificerede

Fejlsøgningen er stadig i gang med højeste prioritet. Ny opdatering følger kl 15:00.

Avatar for
Identificerede

Vi oplever desværre stadig problemer. Vi arbejder på højtryk med vores underleverandør TDC på at udbedre fejlen. Vi opdaterer med ny status kl. 12.

Avatar for
Undersøgelse

Sagen undersøges stadig hos vores underleverandør TDC med højeste prioritet. I visse tilfælde kan man opleve at samtaler via TDCs mobilnet afbrydes efter ½-1 minut. Vi opdaterer her så snart der er nyt.

Avatar for
Undersøgelse

Sagen undersøges stadig af teknikere hos vores underleverandør. Vi opdaterer her så snart vi har nyt.

Avatar for
Undersøgelse

Vi modtager i øjeblikket rapporter om driftforstyrrelser på TDCs mobilnet. Fejlsøgning er påbegyndt. Vi opdaterer her så snart der er nyt i sagen.

Avatar for
Begyndte kl:

Berørte komponenter
  • Telefoni
    • TDC Mobiltelefoni