Problemet er bekræftet løst i dag kl 08:45. Driften er igen normal. Vi beklager ulejligheden og takker for tålmodigheden.
I løbet af i aften vil de enkelte kunder som specifikt er berørt af fejlen blive omlagt til ny servicenode, hvorefter det forventes at problemet er løst. Under arbejdets udførsel vil de berørte kunder opleve op til 2 minutters planlagt afbrydelse af telefonsystemet. Opleves der fortsat problemer herefter skal man genstarte softphones og telefoner.
Fejlretning pågår fortsat med højeste prioritet. Tidshorisont for løsning er desværre endnu ikke kendt. Vi opdaterer her så snart der er nyt i sagen.
Der arbejdes på fejlretning med højeste prioritet. Kunder på Connect 3 platformen kan opleve driftforstyrrelser på telefoni og webgrænseflader. Tidshorisont for løsning er desværre endnu ikke kendt. Vi opdaterer her så snart der er nyt i sagen.
Der kan i øjeblikket opleves driftforstyrrelser på Connect 3.0 telefoni- og webgrænseflader.. Fejlsøgning er påbegyndt. Vi opdaterer her så snart der er nyt i sagen.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra Dstny Driftstatus. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om Dstny Driftstatus.