Løst

Fejlen betragtes om løst. Årsagen formodes at bero på en teknisk fejl hos en underleverandør.

Avatar for
Udbedres

Kaldsafviklingen ser ud til at være normaliseret. Vi overvåger fortsat situationen og følger sagen helt til ende.

Avatar for
Opdateret

Der fejlsøges fortsat med højeste prioritet. Der kan opleves fejl ved alle typer ind og udgående kald. Vi opdaterer her så snart vi har nyt.

Avatar for
Opdateret

Der er i øjeblikket generelle udfordringer med at modtage og foretage telefonikald. Der arbejdes på sagen med højeste prioritet. Vi opdaterer her så snart der er nyt.

Avatar for
Undersøgelse

Vi modtager i øjeblikket rapporter om nedsat fremkommelighed for indgående kald til mobiltelefoner. Vi er i gang med at undersøge sagen og opdaterer her så snart vi har nyt.

Avatar for
Begyndte kl:

Berørte komponenter
  • Telefoni
    • TDC Mobiltelefoni
    • Connect 1.0 / 2.0
    • Connect 3.0
      • ConnectMe