Ekstraordinært servicevindue (generelt)

4 timer
Komplet
Komplet

Vedligeholdelsen er nu færdig. Tak for din tålmodighed.

Avatar for
Planlagt

Vi afvikler ekstraordinært servicevindue for at opdatere hard- og software i vore tekniske systemer, så vi fortsat kan sikre høj stabilitet og sikkerhed.

Under servicevinduet vil der kunne opleves kortvarige forstyrrelser i driften. Vi beklager de gener dette kan medføre.

Bemærk: Hvis der opleves problemer med netværksforbindelsen efter et afsluttet servicevindue, så prøv først at genstarte routeren inden Teknisk Support kontaktes.

Hvis der opleves problemer med telefoni efter et afsluttet servicevindue, så prøv først at genstarte telefonen inden Teknisk Support kontaktes.

Avatar for
Begyndte kl:

Berørte komponenter
  • Telefoni
    • TDC Mobiltelefoni
    • Telenor Mobiltelefoni
    • Connect 1.0 / 2.0
    • Connect 3.0
      • ConnectMe
    • Mobiltelefoni i udland
  • Netværk / Internet
    • TDC Fiber
    • Global Connect
    • DSL forbindelser
    • Managed Wi-Fi
    • Andre underleverandører
  • Andre services
    • VirtualFax
    • Telefonmøder
    • Hi-Light
  • Generel tilgængelighed