Emergency - Servicevindue på Telenors mobilnetværk

onsdag, 14 juni 3 timer
Komplet
Komplet

Vedligeholdelsen er afsluttet. Tak for din tålmodighed.

Avatar for
Planlagt

Vi har modtaget nedenstående hastemeddelelse fra Telenor:

"Natten til onsdag 14. juni, dvs. den kommende nat, foretager vi en større opdatering i netværket.

I den forbindelse genstarter vi en enhed i netværket ved midnat, der fjerner alle kunder fra 4G.

Herefter skal de igen registreres, hvilket sker i mindre portioner frem til kl. 3. I det tidsrum, hvor en kunde ikke er registreret, vil alle ind- og udgående 4G-kald fejle.

4G-nettet er altså ikke nede, men utilgængeligt for en andel af brugerne. Kl. 3 forventes alle, der normalt anvender 4G data og VoLTE, at være tilbage på 4G data og VoLTE igen.

Opkald til 112 vil dog ikke være påvirket.

Slutbruger kan selv genstarte telefonen eller slå flytilstand til og fra, hvorefter telefonen automatisk vil blive registreret og igen bliver i stand til at foretage 4G-kald."

Avatar for
Begyndte kl:

Berørte komponenter
  • Telefoni
    • Telenor Mobiltelefoni