GlobalConnect oplyser at problemet er løst, og hændelsen er afsluttet med følgende bemærkning:
"Incident caused by overload in a power distribution panel. Power has been re-distributed in the panel as a workaround to resolve the incident. Actions to ensure permanent fix will be based on findings from root cause analysis."
Vores underleverandør GlobalConnect oplever igen generelle problemer med deres netværk relateret til denne morgens hændelse. De oplyser at der er sendt teknikere afsted til fejlretning. Vi opdaterer her så snart der er nyt i sagen.
GlobalConnect bekræfter at problemet er endeligt løst. Alle systemer er nu tilbage i normal drift.
GlobalConnect oplyser at der var været et teknisk problem med strømmen i deres datacenter i Taastrup. Fejlen er nu under udbedring, men er endnu ikke bekræftet endelig løst.
Vores fiber-underleverandør GlobalConnect har siden kl. 07:55 haft generelle problemer med deres netværk.
Der er endnu ikke oplyst en tidshorisont for løsning af problemet. Følg med på vores Driftstatus.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra Dstny Driftstatus. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om Dstny Driftstatus.