Vedligeholdelsen er nu færdig. Tak for din tålmodighed.
Den planlagte vedligeholdelse er nu i gang. Vi holder dig opdateret om vores fremskridt.
Service: Maintenance of core network & Security patches of Customer routers
Affected Applications: Internet connectivity
Environment: Production
Duration and possible impact during upgrade/maintenance:
During the maintenance window, During upgrade of Customer Routers, there are expected several times of 5-10 minutes of connectivity loss during this maintenance window due to reboot of routers for non-redundant customers and Cluster redundant routers.
Rollback plan: In the event of unexpected issues during or after the upgrade, are in place to solve network related issues. Purpose of maintenance: Maintenance of Customer routers
Follow up plan: Contact DSTNY Support by support@dstny.dk including detailed description of your service ticket.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra Dstny Driftstatus. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om Dstny Driftstatus.