Vi oplever desværre internet problemer over hele landet.

Løst
Løst

Underleverandør bekræfter at fejlen nu er rettet.

Takker endnu engang for jeres tålmodighed.

Udbedres

Vi ser at Internet linjer kommer op igen. Vi afventer stadig bekræftelse fra underleverandør, om problemet er løst.

Underleverandør arbejder stadig på sagen

Ingen tidshorisont

Provider still work on issue No ETA

Identificerede

Underleverandør arbejder på fejlretning.

Ingen tidshorisont.

Provider is working on issue. No ETA

Undersøgelse

Vi oplever desværre "igen" nedbrud på TDC linjer. Underleverandør er informeret.

Vi har bekræftelse på at problemet skulle være løst. Har du mod forventning ikke fået internet - Bedes du genstarte udstyr Mediekonverter & Ipvision router før du kontakter tilkaldsvagt.

Vi takker for tålmodigheden.

Løst

Vi ser at problemet er udbedret og linjer begynder at komme op igen - Vi afventer dog stadig for bekræftelse.

Underleverandør arbejder stadig på høj tryk for at få problemet løst. Desværre ikke muligt at give en tidshorisont endnu.

Udbedres

Underleverandør er stadig igang med fejlretning. Der er efterspurgt ETA.

Der arbejdes stadig på fejlretning.

Desværre ingen yderligere tidshorisont.

Identificerede

Underleverandør har fundet årsagen til driftforstyrrelsen. Det skyldes udstyrsfejl.

Vi har desværre ingen tidshorisont.

Erfaringsmæssigt er fejlretningstiden 3-4 timer på udstyrsfejl.

Undersøgelse

Fejlen er fundet og ved at blive løst i samarbejde med underleverandør.

Begyndte kl:

Berørte komponenter
  • Telefoni
    • Connect 1.0 / 2.0
    • Connect 3.0
      • ConnectMe
  • Netværk / Internet
    • TDC Fiber
    • DSL forbindelser