Underleverandør bekræfter at fejlen nu er rettet.
Takker endnu engang for jeres tålmodighed.
Vi ser at Internet linjer kommer op igen. Vi afventer stadig bekræftelse fra underleverandør, om problemet er løst.
Underleverandør arbejder stadig på sagen
Provider still work on issue No ETA
Underleverandør arbejder på fejlretning.
Provider is working on issue. No ETA
Vi oplever desværre "igen" nedbrud på TDC linjer. Underleverandør er informeret.
Vi har bekræftelse på at problemet skulle være løst. Har du mod forventning ikke fået internet - Bedes du genstarte udstyr Mediekonverter & Ipvision router før du kontakter tilkaldsvagt.
Vi takker for tålmodigheden.
Vi ser at problemet er udbedret og linjer begynder at komme op igen - Vi afventer dog stadig for bekræftelse.
Underleverandør arbejder stadig på høj tryk for at få problemet løst. Desværre ikke muligt at give en tidshorisont endnu.
Underleverandør er stadig igang med fejlretning. Der er efterspurgt ETA.
Der arbejdes stadig på fejlretning.
Desværre ingen yderligere tidshorisont.
Underleverandør har fundet årsagen til driftforstyrrelsen. Det skyldes udstyrsfejl.
Vi har desværre ingen tidshorisont.
Erfaringsmæssigt er fejlretningstiden 3-4 timer på udstyrsfejl.
Fejlen er fundet og ved at blive løst i samarbejde med underleverandør.
Vi finder dit abonnement og sender dig et link til login for at administrere dine præferencer.
Vi har fundet dit eksisterende abonnement og har sendt dig en e-mail med et sikkert link til at administrere dine præferencer.
Vi bruger din e-mail til at gemme dine præferencer, så du kan opdatere dem senere.
Abonner på andre tjenester ved hjælp af klokkeikonet på abonner-knappen på statussiden.
Du vil ikke længere modtage nogen statusopdateringer fra Dstny Driftstatus. Er du sikker?
{{ error }}
Vi sender dig ikke længere nogen statusopdateringer om Dstny Driftstatus.